خط مشی کیفیت
شرکت فرنیا آذین پارس(FAPSCo) در سال 1385 با سرمایه گذاری مشترک بین شرکت برنز و شرکت بین المللی فورسیا جهت تولید صندلی خودرو راه اندازی شده است.
خط مشی کیفیت FAPSCo بر محور توسعه سهم بازار، کیفیت پایدار و رضایت مشتری به عنوان کلید موفقیت در کسب و کار بنا شده است.
FAPSCo ، با پایبندی به ارزشهای گروه معظم آذین خودرو برای دستیابی به خط مشی کیفی خود اهداف کیفی زیر را هدف قرار داده است.
· توسعه سهم از بازار صندلیهای تولیدی خودروسازان داخلی
· دستیابی به موفقیت بیشتر در ابعاد کیفی و عملکردی با تشویق خلاقیت کارکنان
· کاهش هزینه با بهبود مستمر
· محافظت از کارکنان در برابر صدمات شغلی
· تحویل بدون توقف به مشتریان
ما اعتقاد داریم که رسیدن به اهداف فوق با فرهنگ سازی برای بهبود مستمر، توسعه شایستگیهای کارکنان و توانمندی فردی و تیمی آنها و مشارکت با تأمین کنندگان و حمایت از آنها برای رسیدن به اهداف مشترک همراه با پیاده سازی الزامات سیستمهای مدیریتی ISO9001:2015 و IATF 169649:2016 ممکن است.
اینجانب، متعهد هستم تا از اجرای سیستم مدیریت FAPSCo جهت اطمینان از بهبود مستمر و تطابق با الزامات استاندارد خودرویی و الزامات خاص مشتریان اطمینان حاصل نمایم و مدیران FAPSCo انتقال سیاستهای کیفیت را به کارمندان و تأمین کنندگان تضمین کنند.
مدیرعامل